Welk merk/type zijn die Muziekinstallaties die op de meeste scholen bij de gym staan?

Het is een enorb breedt ding +/- 80 cm, +/- 20 cm hoog & breedt en er kan een cs in geplaatst worden

wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat is een cs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry een cd

Antwoorden (1)

Bedoel je niet zo'n soort ding?
http://www.sky-audio.nl/shop/geluidsapparatuur/speakers/mobiele-geluidsinstallatie

Ze zijn wel aardig prijzig.

Toegevoegd na 2 minuten:
oh, ik keek niet naar de breedte, maar vroeger hadden wij op school ook zo'n breed ding maar nu zo'n soort als op de foto, volgens mij zijn die brede ook al aardig oud.