Hoe lang moet je een mini MP3 player opladen (accu)?

Heb een leuke mini mp3 cadeau gekregen (KRO) zonder een duidelijke gebruiksaanwijzing. Heb de muziek er eenvoudig op gekregen, maar na een paar nummers stopte hij er al mee. Ik denk dat er een accu in zit die eerst via je pc moet worden opgeladen. Zo ja, hoe lang moet je dat doen? Rode lampjes geven geen duidelijkheid.(QC4 4gb)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
4.5K

Het beste antwoord

Je hebt geen USB stekker erbij gekregen die je in het stopcontact doet? Ja je kan hem in je pc stoppen en opladen tot het lampje groen kleurt... Dit gaan wel even duren ben ik bang, reken maar op een uurtje of 2/3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks