Wie weet goede in-ear oordopjes met play/pause functie?

Titel zegt het al. Maar dan ook graag met play/pause functie.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (5)

de oortjes van apple?, daarmee kun je ook muziek vooruit spelen, en het volume aanpassen met het oortje;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dr. Dre beats tour.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, Apple oortjes zijn er uitstekend voor!
Heb ze online besteld en binnen 2 dagen binnen gekregen. Zit een handig knopje aan er draadje van het rechter oortje waarmee je kan door en terugspoelen, pauzeren en starten, enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat erom wat voor mp3/mobiel je hebt
bijvoorbeeld je hebt een samsung
en je hebt een apple oordopje dan werkt het niet
(ik heb het zelf geprobeert)
als je een samsung hebt dan moet je een samsung oordopje kopen
en als je een ipod/iphone hebt dan moet je een apple oordopje kopen

Toegevoegd na 2 minuten:
ik bedoel dan werken de play/pause functies niet maar de geluid wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oortjes van AKG zijn ook erg goed;p