Nemen apps ruimte in van je GB, zoja hoeveel dan?

Het gaat om de iPod Touch 8 GB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

ja maar licht eraan hoeveel MB die app is

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb gezien dat het ongeveer 15 MB is (zijn ook apps met meer of minder) dus je kan dan 66 apps op 1GB doen als je voor alle apps 15 mb zou rekenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kun je niet vanuit gaan, want apps voor websites zoals bijvoobeeld de goeievraag app nemen maar weinig geheugenruimte in, terwijl games wel 600mb of groter kunnen zijn.

Andere antwoorden (1)

Als je in de AppStore naar een app gaat moet helemaal naar beneden scrollen, daar staat meestal hoeveel mb de app inneemt. (1000mb = 1gb). Ook kan je dit zien als je de iPod in iTunes opent en dan naar het tabla's "Apps" gaat. Daar kan je bijvoorbeeld de Apps naar grootte indelen.