Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goede iPhone dokingstation ?

Onder de €100.- en met wekkerfunctie, afstandsbediening en gewoon op netstroom. Ik had de iHome gezien. Iemand ervaringen? Of recensies ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
772

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik heb de akai ASB8I. Er zit geen wekker op maar dat zit standaard op je telefoon. Hij os oplaadbaar maar je kan hem ook gewoon aan de stroom houden. Vooral dan kan hij erg hard. Er zit een afstandsbediening bij met alle mogelijke functies er op. Hij was ong. € 90
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een ihome van 90 euro dit apparaat laat de iPhone en iPod op heeft ingeboude wekker en radio en het geluid dat is pas goed en oja hij heeft een afstanbediening en netstroom helaas weet ik niet welke typen het is en kon geen foto vinden maar het is een goed apparaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je toevallig een modelnummer ? Staat meestal op de doos of op een sticker op het apparaat zelf ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is de IP90 staat op de doos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank
Misschien is dit wat voor je.
http://www.elektronikaonline.nl/a-19088213/-/audio-set-met-cd-peler-konig-hav-mcs30
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding