stel je koopt een ipod touch met 4GB kan je de ipod touch dan ook zelf open maken en er dan een kaartje van 32GB (of meer) in doen ?

of is het niet mogelijk om zelf het GB kaartje te verwisselen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Helaas dat kan inderdaad niet, het opslag geheugen zit er vast in en kun je dus ook niet vervangen.
Het beste kun je dus gelijk een 32GB kopen, bij Mediamarkt is het iPod Mania, dus is deze nu 40 euro goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kunt simpelweg geen ander kaartje met meer gb in je ipod touch stoppen, en ipod touch geheugen loopt pas vanaf 8gb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een iPod touch zit niet een los geheugenkaartje, er zit een chip in gesoldeerd.
Als je de chip los zou bestellen dan moet je nog een zeer bedreven technicus zijn met duur gereedschap om de oude chip los te solderen en de nieuwe chip aan te brengen.
Verder bestaat de mogelijkheid dat de firmware van de iPod die extra GB niet herkent zodat je nog steeds maar 4 GB ter beschikking hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij gaat ervan uit dat er een kaartje in zit, dit is echter niet zo. Er zitten waarschijnlijk gewoon "losse" geheugenchips in, die zou je theoretisch wel kunnen vervangen maar dat wordt nooit gedaan omdat het veels te gecompliceerd is en je ook niet zomaar aan die chips komt.