kan je ook video clips op je ipod suffle zette, zo ja hoe ?

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry ik bedoel nano

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Het is zowel op de nano als op de nieuwe shufflr mogelijk om video's af te spelen.. Ik denk alleen dat het moeilijk is om video's in dit formaat te vinden en ia het scherm gewoon te klein. Die ipod touch is hier super geschikt voor... Video's kun je er op zetten met itunes... Zonder een app moet hey mp4 formaat zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je ipod shuffle heeft geen scherm dus je kan die videoclip nooit bekijken
Als het wel kan heb je er alsnog geen drol aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas ook op een iPod Nano kun je geen video's zetten, daarvoor moet je een iPod touch hebben, daarop kun je wel videoclips en films zetten