Hoe Kom Ik op mijn gejailbrealte iPod aan zon anderoid lockscscreen foto staat bij beschrijving

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je die lockscreen al gevonden?

Antwoorden (2)

Ga naar Cydia en dowload AndroidLock XT. Die heb ik ook! Precies hetzelfde!

Toegevoegd na 3 minuten:
Download wel ff eerst de bron sinful iphone repo. Dit is de url die je moet toevoegen: http://sinfuliphonerepo.com/
Dan moet je daar zoeken naar de AndroidLock XT Cracked

Toegevoegd na 4 minuten:
Je weet toch wel hoe je een source moeten bijvoegen he?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja erg bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan!!!
Haha die foto heb je van mijn vraag van toenstrax xD gwn in cydia op yt kun je ook vinden