Hoe verander ik de achtergrond op mij iPod touch 2 g

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

je kan gewoon een foto selecteren in de app "foto's" en als achtergrond instellen en dan kiezen voor beginscherm. Dan wordt dat je achtergrond in het homescherm.

M.v.g.

Mrboonen

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je het op de jailbreak manier wilt doen moet je winterboard downloaden in cydia en daar iets aanvinken dan verandert de homescren achtergrond mee met je toegangsscherm achtergrond oftewel je hebt maar een achtergrond.
Maar je moet wel weten dat jailbreaken risico's inhoud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar nu heb ik hem niet achter de APps ;(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat klopt, lees mijn antwoord... kan helaas niet.. alleen als je hem jailbreakt kun je iets installeren om het mogelijk te maken...
Standaard kan dit niet, en kun je alleen je lockscreen wallpaper veranderen..
Deze optie kun je wel installeren als je hem jailbreakt...(eigen risico)

Maar er van uitgaand dat ie van jou standaard is, moet ik helaas zeggend dat dat niet kan....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is gejailbreakt
Dus wat niet ik dan doen???:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat meld je er niet bij... dus ging ik er van uit dat ie standaard was... waarom ik dan een - krijg is me een raadsel.... Misschien dat je hier iets mee kunt.... http://www.ijailbreak.com/cydia/homescreen-wallpaper-enable-homescreen-wallpaper-on-your-iphone-3gipod-touch-2g/ Volgende keer duidelijker je vraag stellen, meer informatie erin...voor dat er - uitgedeeld wordt....
Je kunt alleen de achtergrond veranderen op je lockscreen, maar niet op je homescreen met een Ipod touch 2g. Je zou hem wel kunnen jailbreaken zodat je wel de achtergrond kunt veranderen en nog veel meer. Gebruik maar deze site heb ik ook gebruikt. www.greenpois0n.com

Toegevoegd na 1 minuut:
aaah hij is gejailbreaked. Dan moet je winterboard downloaden en dan kan je de achtergrond veranderen succes

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens mij kun je winterboard downloaden via Cydia.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is gejailbreakt via de site die jij net zei
Daarvoor moet je hem jailbreaken en heb je Winterboard en speciale tweaks nodig.. Op YouTube staan tal van filmpjes om je te helpen met jailbreaken, en tweak die je moet downloaden om de functie te krijgen dat je ook in je 'Home screen' een achtergrond kan hebben.