Ik heb een 3cd changer en ik kan de cd's niet meer openen. Heb gereset en ik zie, dat het apparaat probeert het compartiment te openen;maar dat is het

Er staat een spanning op en als ik de tuner wil beluisteren,hoor ik op de achtergrond een vervelend bijgeluid. Als ik de stroomspanning erop laat, hoor ik permanent een vervelend klikje. Ik heb nu de stroomverbinding uitgeschakeld; want dit is uitermate irritant. Maar dat is uiteraard niet de bedoeling, want dan kan ik het apparaat beter maar gelijk op de schroothoop gooien. Volgens mij is het niet de laser; maar heb ik de verbinding destijds verkeerd afgebroken. Wat ik nu wil doen, is het apparaat openen, om dan vervolgens handmatig de cd's te openen, waarbij ik dan hoop, dat de spanning, die er nu op staat, verdwijnt. De vraag is; wat voor soort schroevendraaier heb ik nodig, om dit uit te voeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Als je al niet uit het soort schroevendraaier komt zou ik dit niet zelf gaan doen. Zoek eens een goede audiozaak die nog zelf repareert en vraag ze even te kijken. Kost vast niet zoveel en je houdt de cd speler heel (gaat in elk geval niet meer kapot)