Hoe zorg je dat nummers niet achter elkaar afgespeeld worden op een iPod Touch?

Ik heb geen afspeellijst gemaakt, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je niet in alfabetische volgorde ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu worden nummers achter elkaar afgespeeld, ze staan inderdaad wel op alfabetische volgorde. Maar eigenlijk wil ik dus 1 nummer kunnen afspelen en dan moet er niet worden verder gegaan met een ander nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om niet in alfabetische volgorde af te spelen zet je shuffle aan. Om 1 nummer af te spelen zoek je dat nummer op en laat je het afspelen, dan komt normaal gezien daarna geen ander (ik spreek wel alleen uit ervaringen met iPod touch / iPhone)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm..misschien dat ik ze dan toch verkeerd heb overgezet? Ze hebben wel dezelfde albumnaam, zou het daarmee te maken hebben?

Het beste antwoord

Dan moet je bij muziek, niet rechtsboven waar het shuffle teken zit maar linksboven 2 maal op dat tekentje tikken, dan wordt dat rondje blauw en komt er een 1 te staan, dan herhaalt je ipod telkens hetzelfde nummer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Linksboven, wat bedoel je precies? Ik zie alleen het woord Shuffle en verder niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je net een nummer hebt aangeklikt, zie je onderaan balk voor geluid, pauze volgende en vorige nummer, dan bovenaan de balk waarop je kan zien hoe lang het nummer duurt en rechts het shuffleteken en links dat rondje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet wel 1x op het scherm tappen om die balk met shuffle en dat rondje naar voren te brengen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste wist ik dus niet. Het werkt, weer wat geleerd. Dank!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan =)

Andere antwoorden (2)

Als je bedoelt, dat je hem op shuffle wilt zetten, ga je naar huidig nummer en dan klik je op je scherm. Er komt dan rechtsboven op het plaatje een klein plaatje van 2 kruisende pijltjes. Daar moet je op klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het nummer opzoeken (iPod touch)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik gedaan, maar dan wordt daarna dus een volgend nummer afgespeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weke iPod heb je ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf de 1e generatie iPod Touch. Waar het hier over gaat is de 2e generatie (van een vriend van me).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga dan naar muziek, dan beginnen al je nummers bij de A enzovoort. Daarboven staat shuffle, schuif met je vinger naar onder zodat er een zoekbalk boven shuffle komt te staan. Dan zoek je je song totdat je maar 1 resultaat meer vindt, nl. Je song, je klikt erop en hij begint af te spelen, vanboven zie je nog eens staan 1 van 1 dus dat is het enige dat wordt afgespeeld ... Zo werkt het toch bij mijn iPhone 4