Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede in-ear oordopjes?

Dit is wat ik zoek:
- Ongeveer €35-40
- Duurzaam (vorige philips in-ears waren na een maand al kapot)
- Goed klinken (natuurlijk, maar ik zoek een gebalanceerd geluid)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Skullcandy heeft goede oordopjes. En hebben ook levenslange garantie. En de prijs zit rond de 30 euro. Zijn te koop bij de free record shop.

Heb ze zelf ook en bevalt prima !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik ga hardlopen ,kan ik niet zonder deze fantastische oordopjes. Heb deze al anderhalf jaar ! Ik heb er destijds 42 Euro voor betaald ( BCC)

http://www.headsetcenter.nl/products/oordopjes/sport-oordopjes/sennheiser-adidas-cx310-originals-in-ear-oordopjes.htm

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb laatst de sennheiser cx300-II gekocht, voor 36 euro. hier zaten de verzendkosten er bij! ik heb ze gekocht omdat ik mijn vorig setje kwijt was, na 4 jaar intensief gebruik. niet kapot te krijgen die dingen en het geluid is echt geweldig. zie mijn bron voor een link...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies, sennheiser is echt goed spul, heb er ook meerdere koptelefoons van ze liggen. 'niet kapot te krijgen'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker goed, alleen heb ik er bij de dixons 50,- voor moeten neertellen :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik meer dan 70 euro een paar jaar terug, toen waren ze net nieuw. nou zijn ze de helft, was ik ook verbaasd over! nog een reden om ze dus te kopen ;)
Zoals dakraampje al zei skullcandy inderdaad, ik heb ze nu ook en ze werken prima (kosten rond de 30 euro) ze hebben 3 verschillende oordopjes, ook zijn ze te koop bij bbc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb die van mijn van HTC, super geluid komt eruit. Goede bas, en zuiver geluid! Echt perfect geluid! En voor maar hoogstens € 25,-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de Sennheiser CX 400 II zit je 4 euro boven je budget... maar je krijgt er oerdegelijk en rijk klinkend materiaal voor terug. Ik heb ze nml. ook.

Toegevoegd na 1 minuut:
(En ik ben niet gauw tevreden wat betreft geluid en hifi)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb laatst oortjes gekocht op cheapipodstuff.nl en ben zeer tevreden! ga daar anders is langs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding