mijn ipod jack-input is kapot wat kan je het beste doen , ik denk zelf een nieuwe kopen maar zijn er nog mogelijkheden b.v.d

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Apple geeft zelf een beperkte garantie van 1 jaar. Als de iPod binnen enkele jaren kapot is mag je de leverancier erop aanspreken. Dat recht heb je.

Als de iPod ouder is kan je hem ook laten maken bij tal van zaken. Omdat het om commerciële bedrijven gaat geeft ik een Google zoekopdracht in de link. Ik kan en wil niemand bevoordelen.

Andere opties zijn: kijken op Marktplaats naar een tweedehands vervangend exemplaar.

Toegevoegd na 11 minuten:
Bijgaand wel een link en video hoe de reparatie gaat voor een iPod video 5th generation. Dan krijg je een idee.