Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

pc gecrasht en liedjes allemaal kwijt wat kan ik doen ?

Ik heb een ipod touch en daar staan 1425 nummers/liedjes op maar mijn pc is gecrasht en nu ben ik alles kwijt inmiddels is me pc al gemaakt en nu vraag ik me af als ik itunes open en me ipod aansluit niet alles kwijt ben ?

b.v.d

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Zie bijgevoegde pagina van Apple hierover.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet dus kiezen voor "Zet aankopen over". Maar lees voordat je begint goed de instructies door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil je al je bestanden terug ? insstalleer windows dan zonder het te formateren desnoods op een ander partitie en ga vervolgens bladeren in je huidige windows. het is in vele gevallen niet je harde schijf gecrasht maar je primaire bestuurings bestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Recuva, als je bestanden wilt terughalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om in ieder geval je MP3-tjes te redden kun je ze met SharePod van je iPod naar je PC overzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de compu opnieuw heb moeten installeren, dan is alles kwijt en dan is het een hele klus om alles terug te zetten. Heel vervelend en frustrerend en ik herken het. Ik laat voortaan mijn bestanden van Itunes in de downloadmap staan en als alles compleet is dan zet ik een copy op een externe harde schijf. Je hebt dan de muziek nog die je altijd weer terug in iTunes kan zetten als de compu weer crasht of bij aanschaf van een nieuwe. Zorg dat je de afbeelding ook mee copyeerd. Daarna blijft natuurlijk toch weer het sleepwerk nofig om alles in iTunes te slepen en daarna naar de iPod..
Ik hoop voor je dat het niet meer nodig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding