Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vaak moeten guppies te eten?

ik ga voor mijn profielwerkstuk een onderzoek doen naar guppies, dus de vissen staan op school. dat betekent dat ik niet elke dag in de ochtend en avond erbij kan en in het weekend ook niet. Maar ik heb veel gelezen dat guppies ofwel dagelijks 2/3 keer te eten moeten hebben of dat ze om de dag te eten moeten hebben. Dus weet iemand hier een duidelijk antwoord op? Het gaat om 2 bakken met elk 5 mannelijke guppies en in beide bakken een algeneter, mocht dat nog uitmaken.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Zeedieren
1.4K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dagelijks 2 a 3 x in kleine hoeveelheden. Er bestaan ook automatische voederbakjes die je naar believen kan instellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is aan te raden de guppies twee keer per dag te voeren. In dat geval moet er echter niet meer dan een klein beetje voer in het water worden gedaan. Het voeren kan maximaal worden teruggebracht naar vijf keer per week. Het is ook mogelijk meerdere keren per dag voer aan het water toe te voegen.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding