Hoe zorg ik er voor dat niet één sluierstaartvis al het voer op eet?

Ik heb 2 sluierstaart vissen. Tijdens het voeren probeer ik altijd om ze evenveel stukjes te geven. Nou lijkt het alsof de één ze niet echt ziet dus dan pakt de ander ze voor z'n neus weg. Ik weet dat het goed is om je vis niet te veel eten te geven daarom probeer ik ze beide 3 stukjes te geven maar meestal wordt dat dan 2 - 4. Is dit erg en wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Zeedieren
2.8K

Antwoorden (1)

Je moet de vissen voeren met levend voer (Tubifix), muggenlarven of met voer dat naar de bodem zakt. Als de een steeds het voer van de ander opeet zou je met een glasplaat het aquarium in twee kunnen delen. Meer over de voeding vind je op de link.