Kan je een babygup in een kweekbakje zetten?

Mijn gup is bevallen en ik wil weten of ik alleen de baby gupjes in een kweekbakje kan zetten.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Zeedieren
2.3K

Antwoorden (2)

Ja, een moedergup verzorgt haar jongen niet, dus dat kan.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ klopt helemaal.
Altijd apart zetten!
Telkens worden de jonkies binnen de 3 à 5 dagen opgegeten... dus liever apart bakje bovenin hangen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ goed antwoord. Indien je guppies wilt overhouden, zou ik ze idd apart zetten. Anders blijven alleen de allersterkste over. Als je pech hebt geen. Helemaal als de bak klein is en er niet genoeg begroeiing is.