Hoe weer je poezen en honden van anderen uit je eigen tuin?

Poezen poepen, piesen en sproeien overal. Honden die langslopen piesen tegen mijn planten en die gaan daaraan dood.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Dieren
1.8K

Antwoorden (2)

Simpel is de cat & dog free van Ecostyle aan te schaffen.
Het apparaat heeft een sensor die tot 12 meter afstand beweging waarneemt. Is er beweging, dan zendt het apparaat een ultrasoon geluid uit. Katten en honden verlaten daarop de tuin. Zie de video in de bron.

Een andere effectieve manier is je tuin te omheinen als je deze kat en/of hond vrij wilt houden.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ er is heel veel op de markt.
https://www.ecostyle.nl/tuin/producten/kattenschrik
https://www.dierplagenshop.nl/honden-en-katten#
Als het zo erg is, moet het wel haast over een openbare tuin in Griekeland gaan.
koffiedrats in je tuin gooien.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
koffiedrats?