Weet er iemand een goede plaats waar je dieren schedels kan vinden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
1.4K

Antwoorden (3)

Bij de poelier.
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Hij is leuk. :-)
Op de veluwe (of ander bosrijk gebied) kun je soms ook wat vinden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je wel mischien moet ik eenskangs gaan een vragen ofik er eenzou mogen hebben
een museum
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In het slachthuis.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja goed idee .
Maar ik weet niet echt of je dat zomaar gaat krijgen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Geen idee, wellicht zijn er allerlei wettelijke regels voor het afvoeren van de resten. Je kunt het natuurlijk altijd vragen en misschien heb je geluk. Succes hoor Ignaz!