Word een tijger of leeuw naarmate die ouder worden agressiever ?

Sommige zeggen: als een tijger of leeuw jong is vind hij het leuk om te spelen maar als ze ouder worden ze agressief maar is dat ook waar?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
1.3K

Antwoorden (1)

Elk jong dier vindt het leuk om te spelen (net als een kind). Naarmate een roofdier volwassen wordt, komt het jachtinstinct meer naar boven, wat voor dit soort dieren natuurlijk gedrag is. Het is dus niet zo dat ze agressiever worden, maar dan hun natuurlijke gedrag als volwassen roofdier zich ontwikkelt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+