Mijn kat heeft een deel van mijn hoesje ingeslikt, is dit erg?

Ik heb dit hoesje voor mijn telefoon: https://www.hema.nl/winkel/vrije-tijd-kantoor/school-kantoor/media-computer/elektronica-accessoires/softcase-iphone-7-(60300380), en mijn kitten heeft ongeveer de helft van één van de oortjes afgebeten en opgegeten (ik heb een foto van het afgeknaagde hoesje gestuurd). Is dit erg of poept ze het gewoon weer uit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
1.8K

Antwoorden (1)

Het ziet eruit of het scherp is, dus ja dat kan slecht aflopen. Ik vind het jammer dat mensen dit soort vragen hier stellen ipv meteen hun dierenarts te bellen. Ook buiten reguliere uren kan je bellen, je krijgt dan automatisch te horen wie de vervanger is.
Voor nu is het enige wat je kan doen heel alert blijven, en zodra je het idee hebt dat je kitten wat sloom reageert naar de dierenarts spurten. Dit kan met een sisser aflopen, maar ook levensbedreigend zijn. Hou je kitten vandaag dus met argusogen in de gaten.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Plus!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als de beslissing bij mij lag was ik ook meteen naar de dierenarts gegaan. Helaas is dit niet zo en moet ik eerst mijn ouders weten te overtuigen dat dit slecht af kan lopen.
Rieneke1
6 jaar geleden
Je hoeft niet mteeen te gaan, maar je kan wel meteen bellen. De mening van de dierenarts legt hopelijk meer gewicht in de schaal.
Rieneke1
6 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent, maar anders wellicht een bijbaantje nemen zodat je een poezenpot kan openen. Dan kan je zo nodig met je katje naar de dierenarts.