Welke honden geven geen haren af??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
1.1K
dudemeister
6 jaar geleden
zeehond
maar beter neem geen hond

Antwoorden (2)

De poedel
Chinese Naakthond
Shih Tzu
Basenji
Yorkshire Terrier
Chinese Naakthond
Basenji
Samojeed
Airedale Terrier
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Chinese Naakthond en Basenji staan in het rijtje dubbel.
Ivana
6 jaar geleden
Zou graag willen weten waarom je het vraagt, want als het om allergie is, is er een ander antwoord dan wanneer je geen losse haren in huis wilt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De labradoodle (labrador x poedel) hoort er toch ook bij? Je moet er dan wel de goeie 'combinatie' van hebben.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wij hebben inderdaad een york (Yorkshire) en deze geeft geen haren af. Precies waarom we deze hond gekocht hebben aangezien ik zelf allergies ben!
Labradoodle