Bestaat er een plantifyer maar dan voor vogels?

Ik zoek een app of site waar je een foto kunt plaatsen van een voor jou onbekende vogel zodat anderen kunnen reageren met de naam.

Picture for question
een jaar geleden
in: Vogels
1.4K
Amadea
een jaar geleden
Op zich zit je al op een goede website om het te vragen. Volgens mij is het een Bonte vliegenvanger, Ficedula hypoleuca.

Antwoorden (1)

Op facebook heb je determinatiegroepen waar veel kennis aanwezig is. Dit lijkt me trouwens een bonte vliegenvanger.
een jaar geleden