Er broed een eend langs de weg waar men 70km/uur rijdt. Kan ik iets doen om deze eend te helpen?

Vandaag viel me op dat er langs een weg waar iedereen met 70km/uur (als het niet harder is) langs rijdt een eend zit te broeden. Er is geen water in de buurt en als ze naar het park wilt moeten zij en de kleintjes eerst de weg tweemaal oversteken. Ik ben nog niet dichtbij de eend geweest maar ik wil wel graag helpen. Ben als de dood dat ze worden aangereden zodra de eitjes uitkomen..

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Vogels
2.2K

Antwoorden (1)

Geef een seintje aan de dierenbescherming. Die weten wat er moet gebeuren.