Mag een parkiet Citroenwater? Water met schijfjes Citroen er in en dat water in het bakje doen?

Maar dan wel zonder de citroen schijfjes bedoelde ik.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Vogels
1.8K
Pieterke
3 jaar geleden
Nee water met citroen is te zuur voor zijn kleine maagje:https://www.startpagina.nl/v/dieren/huisdieren/vraag/262636/parkiet
TurfGraver
3 jaar geleden
Waarom zou je een dier iets anders geven dan schoon water?

Antwoorden (1)

Het is niet giftig, maar wel te zuur voor hun maag. Beter is om ze dan ook gewoon regelmatig schoon water te geven.