Kan een kruising tussen een fazant en een kip veel geld opbrengen?

Ik vraag me af of een kruising tussen een fazant en een kip veel zou kosten, aangezien het zo zeldzaam is. Zou dit veel zijn?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Vogels
1.6K
TurfGraver
3 jaar geleden
Als je er een gek voor vindt die er geld voor wil geven, mogelijk.

Antwoorden (1)

Wat je hebt is sowieso zeldzaam en aantrekkelijk voor pluimvee-hobbyisten. Net zoals je bij de tentoonstellingen van de dieren hebt is er altijd belangstelling voor zeldzaamheden. Die zeldzaamheid kan zitten in het feit, dat je een perfect exemplaar hebt van een bepaald ras, maar ook in het feit, dat je met een bijzonderheid komt. wellicht ziet iemand er iets in een nieuw ras te kweken (iets wat bij honden en katten van alle dag is). Zo iemand geeft daar zeker meer geld voor over.
Wees echter trots op je zeldzaamheid. Een mooie prijzenkast is vaak meer waard dan het extra etentje of feestje.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
TurfGraver
3 jaar geleden
Kweken hiermee zal niet gaan.