Eend laat nest in de steek terwijl ze morgen of overmorgen horen uit te komen, wat moet ik doen?

Ik heb 2 kwaker eendjes en ze zijn al een tijdje aan het broeden. De verwachting is dat ze morgen of overmorgen uitkomen. Maar sinds vanochtend zit ze niet meer op het nest, ik snap niet waarom. Het liefst wil ik wel graag dat de eieren uitkomen. Heb zelf ook een broedmachine, maar daar passen ze niet allemaal in. Wat kan ik het best doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Vogels
1.7K

Antwoorden (1)

Gewoon rustig afwachten dat de eendjes terug komen,want ook hun weten zo ongeveer wanneer de eieren uit komen.