Kan ik een fruitboom in een volière zetten?

Hoi, ik heb een grote kooi gekocht voor grote parkieten. Ik zou graag willen dat als ik vogels koop, de kooi een beetje op de natuuromgeving lijkt. Nu zat ik te kijken of ik er een levende druivensoorten of een andere fruitboom erin kan zetten. Kan dat of is dat af te raden?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Vogels
2.1K

Antwoorden (1)

De vogels gebruiken de boom vooral om op de takken te zitten. Ook als je de boom (wat dan ook) goed verzorgt zal die na enige tijd doodgaan door de mest van de vogels. De vogels zullen ook de blaadjes en scheuten kaalvreten, waar een levende boom ook niet tegen kan.