Geelbuikschildpad valt telkens op zijn rug in het water, wat kan dat betekenen?

Wij hebben al jaren 2 geelbuikschildpadden die in de winter in een aquarium gaan. In de zomer verblijven ze in de zwemvijver. Dit is altijd goed gegaan tot gisteren. 1 van hen valt telkens op zijn rug in het water. De andere zwemt lekker rond. Wat kan dat ondersteboven vallen betekenen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K
Rieneke1
4 jaar geleden
Neem contact op met een schilpaddenopvang: wellicht kunnen zij advies geven en je een dierenarts in je buurt aanraden.

Antwoorden (1)

Hij is zijn ballans kwijt, of zijn poot of poten kunnen bezeerd zijn. Ga langs een dierenarts voor goed advies.