kan een grote algeneter bij een axolotl?

hallo! ik sta op het punt een axolotl aan te schaven. Ik heb me al goed ingelezen maar vroeg me nog af of je in dezelfde bak als waar ik de axolotl in doe (iets groter als 1 meter) daar ook een wat grotere algeneter van ( rond de 15 cm of iets groter ) in te doen. Dit leek me erg leuk en ook handog want ze eten ook een beetje alg. Als jij misschien weet of dit kan of welke vissen er ook/wel bij kunnen hoor ik het graag!

MVG
Serra

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (1)

Ja dit kan prima bij elkaar de algeneter zal vooral op de bodem en de ruit zitten en zal niks doen met uw axolotl