Hoe voed ik baby slakjes op?

ik had laats gevraagd hoe het kwam dat mijn slak eitjes had gelegd zonder partner.. Ik had als antwoord gekregen dat het wel kon maar dat het heel erg zeldzaam was. Nu is mijn vraag: hoe voed je afrikaanse baby reuzenslakjes op!??!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ze eten nog niet en zo maar verder zijn ze heel actief.. Wanneer gaan ze wel eten??? Die zit aan mijn vraag hoe voed je ze op vast.....

Antwoorden (1)

In een andere vraag van jou heb ik een bron aangehaald. Daar staat, dat de slakken allerlei soorten groente en fruit eten, maar ook nat visvoer. Omdat je voor de grote slak sowieso groente en fruit zult neerleggen zou je voor de babytjes kunnen denken aan BABYVIS STOFVOER. Je kunt dat kopen in de dierenwinkel. Het is een soort poeder, dat je wat kunt uitstrooien op een vochtig slablaadje.
Toegevoegd op 22 oktober 2019 09:56: bron