Welke insecten zie je veel in de winter?

Het gaat dus niet de insecten die overwinteren (want dan zie je ze niet). Ik had al gevonden: motten, vlooien en zilvervisjes. Weet iemand welke insecten er nog meer te vinden zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je ziet natuurlijk niet zoveel met sneeuw, maar anders zie je ook nog de volgende;
Slakken, Mieren, Vliegen, Spinnen.
Je ziet de volgende ook wel maar minder vaak;
Kevers, Wormen, en ook heel soms nog muggen (ligt eraan hoe koud de winter is)