Waarmee kan ik van mijn varkens de urine en de geur daarvan verwijderen?

Ik heb 2 varkens aan huis nu wil ik de plek waar ze hun behoeften schoonmaken wat kan ik het beste gebruiken

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Als het om harde vloeren gaat kan je het beste schrobben met uitgebreid bleekwater en naderhand nog naspoelen met een hete soda-oplossing.
Als het een modderige zandhoek is kan je alleen maar heel diep omspitten, afdekken met met extra zand en een dikke laag stro en hooi.