Ik zit altijd onder omweersbeestjes hoe kan dat?

Al sta km 1 seconden buiten ze zitten meteen over me heen. Bloed irritant.. Hoe kan dat en hoe kan ik het verhelpen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Insecten
2.4K

Antwoorden (1)

Onweersbeestjes of thrips komen vooral veel voor als het broeierig weer is. Ze zitten op alle soorten planten en bloemen. Vooral als je dicht bij natuur woont zijn er ontzettend veel in de buurt. Als jezelf makkelijk transpireert en dus wat klam bent blijven ze aan je lijf plakken en dát is erg irritant. Het enige wat je kunt proberen is jezelf insmeren met een middel dat insecten afschrikt zoals citronella of DEET.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oke top! Super bedankt!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ze zaten trouwens ook met meer dan 20 stuks in mijn keuken. Waarom is dat dan?