niet doen, ze kunnen er ook in stikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al mij hele leven geef ik gekookt visafval aanmijn kippen en heb er nog nooit problemen mee gehad, zowel zoetwater als zoutwatervis.
De kippen vinden het super lekker en vooreen enkele keer maakt het voor de smaak van de eieren niets uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkel probleem. In tegendeel: zo krijgen ze nog wat extra kalk binnen voor de eierschaal.
Nog een tip: als je mosselen gegeten hebt, de schelp fijnstampen en voorschotelen aan de kippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem, maar doe het niet te vaak, want dan gaan je eieren er naar smaken.