Kan Molly met Neon Tetra?

Hey allemaal! Ik ben een beginnend-aquarium-houdertje. 30 liter ongeveer. Daar zitten 8 neon tetra's, 1 vuurgarnaal en twee japonica garnalen in. Een vriendin van mij heeft te veel molly's en bied mij 2 gratis molly's aan. Kunnen die er nog bij, of helemaal niet?

een jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Voor een om nabij 30x30x30 bak is het denk ik beter dat je het zo laat. Overbevolking kan leiden tot een bak die snel vies wordt waardoor de vissen sneller ziek worden, Maar sneller stress krijgen van mekaar.

Wat van die vuurgarnalen er bij lijkt me nog wel een goed idee. Die houden er van om in een groepje te zijn, En ze ruimen de bak op.

in de 2e link kun je zelf direct advies krijgen of je teveel of te weinig vis hebt in je bak door wat gegevens over je bak in te vullen.

1e link geeft uitgebreide info over mollys.
Die website bevat ook heel veel andere info trouwens over aquariums
een jaar geleden
HoeDan123
een jaar geleden
*maar ook sneller stress krijgen van mekaar