Kun je de geur van urine uit polyester krijgen?

Het is heel vervelend. Ik had laatst een horror feestje en daarvoor had ik mijn scream kostuum bij me. Me chihuahua gaat overal mee naartoe, die zit in een tas op de brommer. En me kostuum zat bij hem in een plastic hoes in de tas. Maar door tijdelijke medicatie kon hij het niet inhouden. Is er een manier om de urine uit de polyester kostuum te krijgen of is dit onbegonnen werk? Het is niet helemaal doorweekt grotendeels liep uit de tas, maar er is een klein stukje dat ernaar ruikt.

een jaar geleden
1.6K
Pieterke
een jaar geleden
Heb je het kledingstuk al eens lange tijd buiten laten hangen?

Antwoorden (1)

Die geur kan je verwijderen met een schoonmaakmiddel op basis van enzymen. Er zijn diverse middelen in de handel, zoals Urine-off (dierenspeciaalzaak), Alle nare geurtjes weg van HG (sommige supermarkten. Dit is een spray, niet te verwarren met de spuitbus Alle nare luchtjes weg van hetzelfde merk)
Een goedkopere oplossing is een tijdlang laten weken in een goed warm sopje van Bio-Tex groen.
Rieneke1
een jaar geleden