Waar kan ik een opzetstukje voor op een injectiespuit kopen?

Het gaat om medicatie voor m'n kat. Ik geef 'm nu dagelijks oraal drie insulinespuitjes, omdat die dun zijn en ik die makkelijk aan de zijkant in z'n bekje kan steken, en hij zo makkelijk kan slikken, wat met een dikkere spuit veel moeilijker gaat. Echter zou het ideaal zijn als ik een grotere spuit zou kunnen gebruiken met een dun opzetstukje.

Rieneke1
2 jaar geleden
2.3K
SimonV
2 jaar geleden
Is dit iets?
https://www.medischdirect.nl/monoject-voedingsspuit-met-gebogen-tip
https://www.bol.com/nl/nl/p/injectiespuit-doseerspuit-spuit-zonder-naald-en-met-extra-lange-tuit-50-ml-2-stuks/9200000105151655/
Rieneke1
2 jaar geleden
@SimonV, helaas niet, want met die voedingsspuit kan ik de vloeistof niet optrekken. En die doseerspuit is te groot om prettig mee te werken. Ik zoek echt een los opzettuutje.
Abcde
2 jaar geleden
Kan je dierenarts je hieraan niet helpen?
Rieneke1
2 jaar geleden
@Abcde, wellicht zou die wel iets hebben, maar ik heb niet echt vervoer naar mijn dierenarts.

Antwoorden (1)

Probeer het bij de drogist of apotheek.
(Of bij de action die hebben vaak dingen, terwijl je dat niet vermoedt)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Rieneke1
2 jaar geleden
Tuurlijk kan ik de halve stad in de rondte, maar mijn vraag is WAAR ik een opzetstukje kan kopen. Je hebt dus helaas geen idee...