Waarom slaapt mijn kat dichtbij mijn geslachtsdeel?

In de avond komt mijn kat telkens onder de lakens en slaapt ze TE dichtbij mijn geslachtsdeel.. ik word hier ongemakkelijk van en het is gewoon raar. Elke keer als ik haar een ander plekje geef of de kamer uit zet komt ze terug en gaat ze krabben aan de deur midden in de nacht. Waarom doet ze dit?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
4.7K
Rieneke1
2 jaar geleden
Niks raars aan: gewoon een heerlijk warm plekje. En als ze gewend is op de slaapkamer te mogen zal ze idd niet blij worden van een dichte deur.
poppetje54321
2 jaar geleden
of misschien vinden ze de geur gewoon lekker

Antwoorden (1)

Dit doen katten vaker. Voor een kat heeft een geslachtsdeel niet de betekenis die wij er als mensen aan hechten. Als zij het lekker vindt dichtbij je te slapen, is die plaats lekker warm.
SimonV