Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag je dieetvoeding (blaasgruis) voor katten mengen door verschillende merken?

Dierenarts had eerst Hills S/D voorgeschreven maar dat lustte hij echt niet. Na een week zag je hem echt afvallen. Dan heeft hij Hills C/D gekregen. Dit ging iets beter maar nog niet echt goed. Royal Canin heeft ook voeding tegen blaasgruis dus nu wil ik dit proberen. Ondertussen heb ik wel van elke voeding een zak gekocht en dit kost veel goed. Mag ik deze verschillende merken door elkaar gebruiken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K
Rieneke1
3 jaar geleden
RC urinary wordt vaak goed geaccepteerd. En mengen kan geen kwaad.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Wat Rieneke zegt, heb ik ook gedaan bij mijn katten in het verleden. Die lustte de Hills brokjes ook niet. Ging prima.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

JA. In principe kan dit nooit kwaad. Probeer een mix te maken dat je kat wel lust. Doe er eventueel een klein beetje vis bij. Met de sterke geur overheerst dat de rest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja dat kan.! Als je echt twijfels hebt raadpleeg dan een deskundige of dieren arts. Want hij moet natuurlijk wel eten binnen krijgen. Zorg dat je kat het lekker vind of het toch opeet, je kan er een beetje vis bij doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding