Hoe kun je het beste konijnen koppelen?

Hi! Ik ga binnenkort mijn voedster koppelen aan een gecastreerde ram. En ik weet dus nu dat het heel saai moet zijn. Ik doe 2 losse rennen aan elkaar zonder hok of iets. En dan zal mijn voedster waarschijnlijk agressief gaan doen. Voor de rest niet veel verstand van. Iemand tips of een uitleg hoe ik het het beste kan doen, bedankt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (2)

Konijnen zijn van nature niet agressief. Alleen (niet gecastreerde) rammen zullen met elkaar vechten. De agressie zal dus niet van de voedster komen en in jouw geval dus ook niet van de ram. Je kunt ze dus gewoon bij elkaar zetten.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Laat ze eerst goed wennen aan elkaar, en als je ziet dat 1 van de 2 het niet leuk vind, de konijnen weer uit elkaar halen en later misschien nog een keer opnieuw proberen.