Wat voor Bodembedekking voor konijnen?

Hoi hoi, ik heb 2 konijntjes nu wil ik ze zindelijk proberen te krijgen, maar geen bodembedekking in het nachthok en wel in de wc is geen optie dan gooien ze alles uit het toilett (waarin Back tot nature in zit) wat zou ik dan bijvoorbeeld het beste als bodembedekking voor het binnen in huis nachthok kunnen gebruiken naast de back to nature in de toilett zodat ze hopelijk het toilet met rust laten

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Konijnen worden niet zindelijk. Laat konijnen gewoon konijn zijn. Als bodembedekking kaan je het best gebruik maken van hooi, stro of houtstrooisel.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ivana
3 jaar geleden
Konijnen worden wel zindelijk. Ze plassen altijd in het zelfde hoekje. Als je dat iedere dag verschoond (dat hoekje) dan doen ze het de volgende keer weer op die plaats.