Wat is er mijn goudvis aan de hand?

Ik heb een goudvis en die heeft een witte snuit. Is dat erg en hoe los ik dit op?
In het begin had mijn goudvis een oranje snuit en nu is die wit geworden.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
TurfGraver
3 jaar geleden
Is niet erg.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat dit gewoon de kleur van zijn schubben aan zijn mond is. Als goudvissen in een donkere kamer staan worden ze wel wit. Maar ik denk niet dat dit het geval is want dan zou die helemaal wit worden.