Kun je 2 middelgrote honden meenemen op een Ferry naar een Grieks eiland in dit geval naar Kythira?

Wij willen naar Kythira zomer 2021 maar met de auto en dus ook met een ferry. Wij hebben 2 honden. Ik wil ze niet in een kooi en ook niet met een muilkorf. Is er zo'n ferry waar het toegestaan is dat je de honden gewoon bij je hebt. In een cabine oid?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
tinus1969
3 jaar geleden
Wat ik oprecht niet snap; een paar uur in een cabine op de boot wil je vermijden, maar die honden zitten wel 3000 kilometer in een kooi in de auto? Vziw mogen honden namelijk in de meeste landen niet los in de auto.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik wil helemaal onze honden niet in een kooi. Dat zoek ik dan later wel uit, óf dat daadwerkelijk moet. Daarbij, wij gaan niet 1 x 3000km rijden natuurlijk.
tinus1969
3 jaar geleden
@Alexandra, maar hoe kom je dan in Griekenland?
tinus1969
3 jaar geleden
Aanvulling: vziw is een kooi verplicht in oa. Italië en in de praktijk in Duitsland. In Duitsland mogen honden iig niet los.

Antwoorden (1)

Nee dat is niet mogelijk de griekse wet verbied het honden moeten in een hok aan boord.