Dove kat miauwt continu. Wat kan ik hiertegen doen?

Ik heb een dove kat. Hij is erg lief, maar nu het mooi weer is buiten mauwt hij bijna de hele dag. Hij mag af en toe naar buiten, plast en poept buiten, maar soms is het ook tijd om weer naar binnen te gaan. Zodra hij binnen is, begint het mauwen weer. Hij houdt dit dan heel lang vol.

Ik ben niet van de plantenspuit, negeren of in kamertje apart zetten helpt ook niet... maar wat dan wel? Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
fremar
3 jaar geleden
Pijn of ziek? zou eens bij de dierenarts gaan.
Rieneke1
3 jaar geleden
Wat Fremar zegt: eerste stap moet zijn naar de dierenarts gaan.

Antwoorden (1)

Naar de dierenarts ermee! Deze kat miauwt niet zonder reden zo veel en zo lang.