Is het nodig om te beginnen met een kleinere bench?

Is het nodig om te beginnen met een kleinere bench voor zindelijkheids training? Of kan je direct een grotere bench kopen?

3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt direct een grotere bench kopen. Eventueel kan je een gedeelte van de bench afschotten door er een blokkade in aan te brengen, maar zelf heb ik dat nooit gedaan.
Er gebeuren ongelukjes, maar als je midden in de nacht een plasmomentje inlast, halen de meeste pups de ochtend wel.
Niet iedere hond is even snel zinnelijk. Het vereist geduld en oplettendheid en vooral regelmaat. Honden die hun eerste weken in een schone omgeving hebben doorgebracht, zullen hun eigen omgeving sneller schoonhouden, dan honden die geboren zijn bij vieze hondenfokkers, waar de hygiëne niet optimaal was.
Ivana