Welk hondenras is dit?

Ik vermoed een soort van herder maar ik weet niet welke

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Lijkt op een jonge Mechelse herder
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mechelse_herder
jc54
3 jaar geleden
Te veel zwart op de rug voor een Mechelse herder, ik houd het op een Duitse herder.
jodyenboyke
3 jaar geleden
Dit is met grote zekerheid een kruising. Zeker met een Duitse Herder maar voor de rest?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@jodyenboyke, de rest is afkomstig van een andere (of meerdere) prachtige dier. Wat een mooie, lieve vragende ogen. Zelfs als je niet van honden houdt, smelt je hier helemaal weg.

Antwoorden (1)

De herder op de foto zou een kruising kunnen zijn tussen een Duitse Herder en een Mechelse Herder.
Veel honden die op een herder lijken worden blind Duitse Herder genoemd.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
WalterDebelg
3 jaar geleden
Ik heb een zeer sterk vermoeden dat jodokus het bij het rechte eind heeft!