Kan een gesteriliseerde kitten nog zwanger worden?

3 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Volgens mijn ervaring kan dit helaas niet meer. Ik zou het voor de zekerheid navragen bij je dierenarts als je het heel graag wilt, en als je graag een kitten wilt kan je die altijd adopteren dan heeft je kat misschien nog steeds het idee dat ze de moeder is. Fijne dag
Rieneke1
3 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Als er een stukje eierstok is achtergebleven kan ze nog wel krols worden met alle nadelen van dien.

Antwoorden (1)

Als de sterilisatie goed is uitgevoerd, kan dat niet meer.