Wat kan je doen als een pup weinig eet en veel bijt?

Onze pup (een labradoodle) ervaart denken wij veel stress. Ze eet weinig, hapt je broekspijpen eraf en ze eet weinig en ziet er ook mager uit. Wat kunnen we hier tegen doen.

3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Is het zo druk in je his dan? of heeft de pup geen eigen plekje? Ga je genoeg wandelen met de pup?
Abcde
3 jaar geleden
Heeft de dierenarts je geen adviezen gegeven?
Ritsuka
3 jaar geleden
Ga eerst eens naar een dierenarts
Z512099
3 jaar geleden
Alle puppies bijten graag in van alles en nog wat, dat is normaal, maar gebrek aan eetlust en slaap moet door dierenarts bekeken worden, liefst vandaag nog...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heb je aan een puppycursus gedacht?

Antwoorden (1)

Ben benieuwd hoe oud de pup is, en of de pup voldoende rust krijgt! Pups moeten 18-20 uur slapen per dag. Mogen per week dat ze oud zijn 1 minuut wandelen (2x p.d) en de rest is alleen laten plassen en poepen. Alle pups tot 16 weken bijten, maar bij stress wordt dit extreem en moet je dit in goede banen leiden. Geef de pup zijn maaltijden eens op een andere manier (strooi het door de kamer), laat 'm veel kluiven (nylabone), dan komt er stoffenvrij die kalmeren. Vraag ook even advies bij de fokker. En als 1e naar de dierenarts.
jodyenboyke