Wie kan mij een goed kattendrinkfontein aanraden?

Ik ben op zoek naar een kattendrinkfontein (1 kat), maar er zijn zovele modellen in verschillende prijscategorieën dat ik wat hulp kan gebruiken om te beslissen.

3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik zelf heb er een met een bloem die heel goed werkt hij is niet zo heel groot en en neemt dus niet veel ruimte in hij is niet te hoog want de kat kan er prima bij ik zelf vind het echt een aanrader. Hij is best duur maar heel stevig en gaat eigenlijk als je er normaal mee omgaat niet kapot. Hij kan echt wel een stootje hebben.
deze link is een link naar de website.